Till Hanna från...

Hej på er alla söta läsare som läser Hannas blogg!
Just nu är det inte Hanna som bloggar utan en av henne vänner, eller hennes bästa vän. :) Jag tyckte att Hanna inte var så duktig på att uppdatera så då fick jag äran att göra ett inlägg haha;) Jag kan presentera mig själv lite.

 

Jag heter Amanda Strömvall och blir snart 17 år och bor utanför Örebro. Hanna lärde jag känna för att hon köpte min ponny Rando. Just nu har jag en storhäst som jag ska utvecklas tillsammans med och klättra upp lite i klasserna med, och så har jag min lilla ponny som är pensionär som bara får komma ut på turer i skogen osv.

 

Nä Hanna kom och skulle prova Rando så var det enda jag hade hört om henne var att hon gick på ridskola. Och min första tanke var att Nej, det här kommer inte gå så bra. När Hanna kom hit var hon lite smått blyg och försiktig. Sen när hon satt upp och red Rando så blev jag jätte glad. Hon red Rando jätte fint, och hon var inte alls den där ridskole ryttaren som jag trodde skulle komma. Jag tyckte Hanna var jätte duktig och det tycker jag även idag!

 

Det jobbigaste som hänt mig i hela mitt liv var när Hannas pappa ringde och sa någon dag senare att de ville köpa Rando, och dagen han skulle åka var jag så sjukt förstörd. Jag skojar inte om att jag var het förstörd i typ 1 månad. Samtidigt så var jag så sjukt lycklig att just Hanna har köpt Rando! Men klart jag var ledsen när min allra bästa vän skulle åka och han skulle nu bli någon annans! Men samtidigt som allt detta tråkigt hände så har jag på vägen fått världens finaste vän! Som jag då kanske kallade för vän men idag skulle jag säga att Hanna är som min lillasyster<3 Jag kan verkligen berätta allt för henne och hon är den finaste vännen jag har! Vi delar glädje, skratt och tårar. Vi tycker typ exakt lika om allt! Det tråkigaste med Hanna är att hon bor så fruktansvärt lång bort, annars kan jag lova att vi i princip hade bott hos varandra;)

 

Jag tackar seriöst Gudarna för att just Hanna har Rando nu, och jag vet att han har världens bästa hem och alltid blir omskött på bästa sätt! Jag saknar honom i massor och det är nu över ett halv år sen han lämnade mig. Men samtidigt är jag jävligt nöjd med vår tid tillsammans och jag skulle nog inte lära mig så mycket mer på honom, jag har verkligen fått kämpa och lära mig massor på honom. Och nu får han lära upp en till ryttare! Kul att följa deras utveckling!

 

Hanna, min bästaste bästa vän/ Världens finaste syster! Du ska bara veta hur sjukt mycket du betyder för mig! Och jag hoppas vi aldrig skiljs åt, när vi blir vuxna får vi skaffa stall ihop och bo på samma gård och driva ett försäljningsstall kanske? ;) Framtiden får visa sig men Tack för allt vännen!

Jag och Rando i Kumla, på våran sista tävling ihop.
 
 
Sista tävlingen- Kumla. Är lite kär i den här bilden.
Jag och Rando, Hanna och Matilda när Hanna och Rando hälsade på hos mig i höstas.
Jag och Hanna när vi åkte fyrhjuling, så sjukt kul!
 
 
Äkta vänner är som stjärnor, man ser de inte hela tiden men man vet att de alltid finns där! <3
 


Älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0