Hej hej från mig.

Hejsan allihopa, var ett tag sen jag skrev (som vanligt) så jag har skickat Amanda aka min slav att skriva här ibland. 
Jag vill säga att det går framåt med Åsneponin, ibland iallafall. Idag galoppjobbade vi i snön, det var askallt men såå mysigt. Det blir nog antagligen det hela veckan ut, inte imorgon för då ska jag hoppa!
 
Sen har jag en fett rolig sak att berätta, Amanda kommer hit på fredag! Tjoooohoooo! Vi ska typ, äta godis, rida, ta in hästar, äta godis, garva, sova, äta godis, rida, titta på film, garva så vi grinar och typ äta godis.
Vi har faktiskt inte träffats så ofta och dem 3 första gångerna grinade hon hähähä, nusse då. Nej men vi har alltid så himla roligt och endå gör vi inte så mycket. 
 
Kan faktiskt säga (för första och sista gången, kanske ångrar mig) att hon är den vettigaste jag känner, ibland. Alltså ibland kan hon va så korkad att jag inte vet vad.. 
 
Min korkade bästa vän <3 aj lavju
 
Tog bilden igår <3333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0