Blogg funderingar och träning

Vi har lite tankar till att skafa en blogg ihop. Men vi vet inte vad bloggen ska heta. Det är det största problemet. Alla våra bra förslag som vi har prövat med har självklart varit upptagna, hur irreterande!? Bara vi kommer på ett bra namn så kommer det komma en ny blogg, med ny design och header och allt vad man nu har i en blogg... :) 
Jag har så mycket att skriva om nu så det vore typ ganska rätt roligt att få skriva av sig lite :) 
 
Tränade Fuxen igår och hon är som en smidig elefant tycker Arnold. Hon är ju väldigt stor och egentligen ganska klumpig men ÖVER ska hon. Hon gör verkligen allt för att komma över hindret. Hoppar på sitt egna sätt. I slutet hoppade vi in i en kombination på räcke-räcke med två galoppsprång emellan, sedan från kombinationen skulle vi rida rakt fram på 4 galoppsprång till en ganska stor oxer. Efter kombinationen drar hon iväg 2 galoppsprång och sedan ser hon själv att ¨OJOJ, här får jag inte plats, nu måste jag korta mig lite..¨ Så då tar hon 2 små mina språng och klipper till och hoppar fantastiskt över oxern. Arnold bara skrattar åt henne, han är faktiskt lite kär i henne. Haha. Varje träning brukar han säga ¨Hon är så himla gullig den där, fantastisk häst!¨ 
 
Fuxen när vi bodde på Loviseholm på vinterlovet
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0